Viser søkeresultater 1 til 10 av 64
Threaded View
-
09-07-11, 03:43 #5
Sv: anti tpo test - hashimoto eller graves
Blondie har ret (igen)! Det kan kun gå for langsomt. Så lav en værdi af cortisol som din, indikerer:
- Primær binyrebarkinsufficiens (Addisons sygdom)
- Moderat til mild binyrebarkinsufficiens den skandinaviske, skolemedicinske lægestand ikke vil kendes ved.
- Adrenogenitalt syndrom
- Hypofyseinsufficiens
- Brug af syntetiske glukokortikoider
- Andet?
Det er ikke til at spøge med! Heller ikke, hvis du af en eller anden grund slet ikke fejler noget fra "listen", er alene den superlave værdi af blod-cortisol - nok til at blive hundesyg af + udvikle en perlerække af følgesygdomme senere hen. Ingen (i-n-g-e-n) kan "leve af" cortisol på kun 22! Hvad tænker dine læger på ???
Noget andet er, at din beskrivelse af lægelige vurderinger foretaget i dit tilfælde i tidens løb tyder klart på, at du har brug for aktindsigt i din patientjournal hos din læge og fra de hospitaler du har været indlægt på, eller var i ambulant behandling hos. Gode råd om aktindsigt.
Der bare MÅ stå noget i din journal, der får lægerne til at ignorere dig uanset hvad dine symptomer, din tilstand eller dine prøveresultater indikerer. Det er velkendt, at i Danmark foregår en udtalt sortering af patienter, hvor lægernes nymodens fup-diagnose funktionel sygdom (læs: hypokonder) vil påvirke patientens hele vej gennem sundhedsvæsen, til patientens dødsdag. Hvis du googler TERM-modellen får du et indblik i, hvad begrebet dækker.
Inden du når så langt, vil jeg gerne anbefale at du melder dig til Patientforeningen Danmark og derigennem prøve at få en eller et par "friske øjne" til at kaste et blik på din patienthistorie, som du har beskrevet den her. Du skal ikke stå alt dette igennem helt på egen hånd. Dertil er døve (og dumme!) læger kun alt for magtfulde, hvor deres magt tjener lægernes undladelser og misrøgt bedre, end den tjener patienterne.
Spørg mig ikke, hvorfor i alverden skulle lægerne direkte ønske at skade deres patienter. Jeg vil heller ikke påstå at de lige frem ønsker at skade patienterne, men det er også ligegyldigt om de skader patienterne med eller uden hensigt. Hovedsagen er, at patienterne bliver skadet og lægernes "gode" forklaringer udbedrer ikke noget. Skaderne og deres effekt består!
Der, hvor lægerne er mest skyldige er, at de værner om egen ufejlbarlighed mere end de værner om pligten til at selv at træde i baggrunden og sætte patientens bedste først, mangel på hvilket er den primære årsag til at en læge erkender aldrig fejl og dermed kan lægefejl ikke forsøges rettet ad den frivillige vej. Hellere beskytte egen røv og eget rygte, hinandens røv og hinandens rygte, end beskytte patienten mod effekten ef lægeforvoldt fejl! Føj!
Du har brug for at have nogen på din side, der står dig bi, tror på dig og støtter dig. Meld dig i Patientforeningen Danmark og se om du ikke finder det der.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
2½ år med mange ulike plager som kommer i kategorien hypothyreose
Av Lillylille i forumet Hos legenSvar: 16Siste melding: 13-05-11, 14:01 -
Merkelige kroppslige plager ved inntak av feks brød
Av helgemann i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 22-02-11, 12:15 -
Plager etter leppebiopsi
Av Puselille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 05-10-10, 21:21 -
Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 32Siste melding: 28-09-06, 21:51 -
Ang. kroppslige plager - som nedenfor
Av ung mor i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 1Siste melding: 07-04-05, 11:21

Svar med sitat

Bokmerker