Jeg er en jente på 27 år, er gift og har 3 barn, jeg har fått diagnosen hypoterose nylig, dog jeg har ant det leeeeeenge og fått sjekket det ved blodprøver tidligere, første gangen var jeg vel 15-16 år.
Men legene har alltid sagt at ting ser bra ut så har jeg ikke tenkt mer på det!

Jeg har alltid være lubben, dvs fra skolealder, alltid vært "lat" og hørt jeg er arvelig belastet, ettersom min far er lik, he, he...
jeg skjønner nå at jeg har hatt lavt sfoffskifte i mange år, husker jeg droppet ut et år på vgs grunnet stort fravær, jeg klarte ikke få meg opp av sengen, ville bare sove hele tiden.
Så jeg har da hanglet meg gjennom livet til nå.... har hatt en del psykiske påkjenninger oppgjennom, særlig da min mor ble syk, fikk diagnose manisk deppresiv / bipolar i 1994 minns jeg

jeg har alltid vært hissig og hatt fæle humør svingninger... men stort sett i allefall før jeg fikk unger var jeg en glajente...
Har hatt problemer med å ha "en vanlig jobb" ofte blitt sykemeldt etter 3-4 mnd med diagnose depprimert/utbrendt

Nå etter min 3 fødsel i 2009 har trettheten og "latheten" tatt meg veldig, samt ugrunnet vektøkning....(jeg tok en slankeop, og gikk kun ned 6 kg!!!!) det var penger rett i dass! men nå forstår jeg jo hvorfor i det minste.

Jeg bestillte time hos en lege på volvat i juni, som tok meg på alvor, og jeg har nå begynnt på levaxin, venter fortsatt på virkning, dog jeg syntes å kjenne meg varmere... (pleier alltid å fryse, inni bena liksom) har siden ung skolen hatt ca 1 grad lavere kroppstemp en vanlig. syntes også å kjenne meg en smule kvikkere i allefall på kveldstid!
så da er det bare igen å vente og ja jeg er litt redd for at mine forventninger ikke skal bli innfridd, da de er store, jeg forventer å bli frisk, bli normal, om dette skjer på levaxin gjennstår bare å se

dette var litt om meg, takk for at du gadd å lese