kære alle
er ny her inde men jeg kan se der er en masse der ved rigtig meget . jeg har igennem 3 år lidt af invaliderende kløe , øjenproblemer, mavesmerter osv osv . jeg har været indlagt 6 gange og hver gang finder de noget nyt .

lavt stofskifte der nu har rettet sig ind til bunden af det normale , atoksisk adenom , for mange hvide blodlegemer , d- vitamin mangel - colestelrol i blodet .
og meget meget mere .

da man intet får ud af biopsi i adenomet er jeg tilbudt at få den fjernet , men har sagt nej hvis de vil følge den . derefter var interessen for mig meget lille .

men da jeg har alle og jeg mener virkelig alle symtomer på for lavt stofskifte ville jeg gerne have de lavede en anti tpo test på mig - det er blevet mig nægtet da de mener sygdommen må sidde et andet sted og fordi de mener den vil give et misvisende resultat ???????

min søster fik fjernet sin skjoldbruskirtel sidste år og der var den nærmest smuldret væk men selv med den historie og grøn stær til følge kan jeg ikke opnå nogen hjælp .

på nuværende tidspunkt er der absolut ingen livskvalitet tilbage og hvis det skal fortsætte på denne måde - så indrømmer jeg at jeg ikke orker mere .

pt sidder jeg med ødemer ved fødder , tør kløende hud , voldsom hede , nældefeber ( der er taget billeder ) og migræne og ondt i øjnene .

kan man få taget denne test i udlandet og godt råd er der måske fra en af jer - hvordan jeg skal komme videre i forløbet .

på forhånd mange tak