Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
02-07-11, 00:18 #4
Sv: Er det mulig å få adekvat hjelp til en overkommelig pris?
Har tenkt tanken selv. Er formen din blitt mye bedre etter du startet på lavkarbo? Jeg kunne godt tenke meg å finne ut om jeg er intolerant for noen typer mat før jeg gjør for store endringer, f.eks. går over til å spise glutenfritt. Er litt ustrukturert selv, og det hadde vært greit å få litt hjelp. Spiser 8 paranøtter hver dag (selen), tar C-vitamin, B-vitamin, D-vitamin og Omega 3.
Selvfølgelig har det en del med prioritering å gjøre. Dessuten koster det å gå til masse forskjellige leger hvor det ikke er hjelp å få også... Hvor mye tror du at du har brukt på Heggeli totalt sett? Kan du fortelle litt om opplegget der, og hva du måtte endre på? Hvor mange oppfølgingstimer måtte du ha? Går du der enda? Jeg mister mer og mer respekt for mange "vanlige" leger. En del av dem bryr seg KUN om blodprøver, gir medisiner, og gir nye medisiner for bivirkningene av de andre. Ikke bra... Har mye mer tro på å prøve å finne årsaken til problemet, og ta det ved roten hvis det er mulig. Var hos endokrinolog for noen dager siden. Han spurte om jeg har intoleranse for noen matvarer, og jeg svarte at jeg ikke vet om det i hvertfall. Da sa han at jeg sikkert ikke har det, og han kom ikke med noe forslag om å utrede det nærmere. Så sa han at jeg ganske sannsynlig har ME. Det tror jeg ikke noe på, og kommer nok ikke til å gå tilbake til den legen...! Har ikke planer om å pådra meg en ME-diagnose før ganske mye annet er utredet!
Lignende tråder
-
Ny på forumet. Trenger hjelp og råd ang. mulig lavt stoffskifte.
Av devin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 20-10-11, 23:01 -
Pris etc på Erfa
Av Pluto i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 22-06-11, 11:57 -
Pris på årsforbruk Armour?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 29-05-06, 14:52 -
Pris på Glucophage?
Av Sonja Midtlien i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 4Siste melding: 13-09-05, 22:12 -
Pris på armour?
Av Ruth i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 47Siste melding: 27-06-05, 12:39

Svar med sitat

Bokmerker