Du kan vente mye forskjellig fra legene på Balder. De behandler ikke helt likt. Dermed kan du oppleve, som flere her på forumet har opplevd, å komme til en lege som ikke vil behandle binyrene dine. mens en annen kanskje er villig til det. Litt som å spille på hest.. Og det har du opplevd nå.

Når det gjelder DS på Heggeli, er mitt inntrykk, ut fra det andre jeg vet om som har startet der, at han starter alltid med mage, tarm, matintoleranse og allergi. Etter det går han visst videre på å behandle hormoner om det er nødvendig.

Om du ikke har startet med tarm osv på Balder, kan du begynne der, med avføringstest, matvarepanel, spyttprøver og en rekke andre tester for hormoner etc. Da har du kommet et stykke på vei når du kommer til DS, og kanskje allerede begynt behandling for ev sopp, uønskede bakterier, fjernet uheldige matvarer etc. Vær klar over at disse testene vil koste litt. Mitt inntrykk er at det er dyrest det første året, fordi du har masse tester og trenger å gå oftere til lege. Så roer det seg og du sitter kanskje igjen med endel medisiner du går på. Noen kanskje for resten av livet, andre for en periode. Så går du kanskje til denne legen en eller to ganger i året.

Lykke til, jeg vet hvor fælt det er å være der du er nå

Gjør du det du kan av andre tiltak for å støtte binyrene dine?