Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
11-06-11, 12:06 #2
Sv: Tips og råd ønskes.. Oppgitt...
Heisann
For det første så er TSH'en din alt for høy. Når man behandles for lavt stoffskifte med levaxin (som jeg forstår at du gjør) skal TSH ligge mellom 0,5-1,5. All verdens jern vil ikke hjelpe på det. Husk også at inntak av jern må taes minst 6 timer unna levaxindosen din. Dette fordi jernet hindrer opptak av levaxin. Jern kan med hell taes sammen med C vitamin for å bedre opptaket. Men jeg spår at du vil ikke få jerneverdien din høyere uten først å øke levaxindosen. Dette fordi lavt jern er et symptom på hypothyreose. Og du lider i høyeste grad av en dårlig regulert hypothyreose, med en TSH på 5,7. Hvis du ikke få¨r legen din til å forstå dette, så bytt fastlege er mitt råd.
Lignende tråder
-
Lei, deppa og oppgitt.
Av Carro i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 4Siste melding: 16-04-09, 17:52 -
Tolkehjelp ønskes....
Av Tussa i forumet BlodprøverSvar: 9Siste melding: 30-08-07, 22:32 -
Huff så oppgitt man kan bli! Blodprøvene mine plutselig er fine
Av Anne Ma i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 38Siste melding: 21-06-07, 01:16 -
Oppgitt
Av Trinelise i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 26Siste melding: 24-07-06, 19:49

Svar med sitat
Bokmerker