Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
11-06-11, 12:04 #1
Tips og råd ønskes.. Oppgitt...
Hei! Jeg har slitt med lavt stoffskifte i over 10 år. Og har aldri følt meg bra, lite energi, trøtt og generelt i dårlig form, til tross for verdier innenfor normalen (som legen sier). I dag ba jeg om å få prøve liothyronin. Men, det ville ikke legen gi meg enda. For jernlagret mitt er lavt, så han ville prøve å få orden på det først. Og mente at å gi meg det, kunne føre til forhøyet verdier (thyroxin). Så nå må jeg bare knaske jern og HÅPE at formen øker ganske fort.
Legen mente at min dårlige form også kunne komme av at jeg har 4 barn... Men, hallo!!! Joda, slitsomt kan det være. Men, nå har jeg slitt i over 10 år, og de 2 siste er født i oktober 2009 og februar 2011. Så for meg blir det for lettvint å skylde på det!!!
Kan jeg kreve å få til endokrinolog? For nå vil jeg ha orden på formen min! Er så lei og sliten av å gå på mindre enn halv maskin :/ Noen som har gode råd? Tshèn var på 5,70 på mandag (30 mai), ferritin på 6 og jern på 7,6.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Lei, deppa og oppgitt.
Av Carro i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 4Siste melding: 16-04-09, 17:52 -
Tolkehjelp ønskes....
Av Tussa i forumet BlodprøverSvar: 9Siste melding: 30-08-07, 22:32 -
Huff så oppgitt man kan bli! Blodprøvene mine plutselig er fine
Av Anne Ma i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 38Siste melding: 21-06-07, 01:16 -
Oppgitt
Av Trinelise i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 26Siste melding: 24-07-06, 19:49

Svar med sitat
Bokmerker