Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Tråd: Thyroid USP til danskere
Threaded View
-
27-05-11, 17:47 #12
Sv: Thyroid USP til danskere
??? Hvorfor gør du det, Sharon? Jeg gik direkte over fra 100 mcg Eltroxin til 2 grain Westhroid - fra dag til dag. Kroppen føltes "underligt" de første 14 dage (det tror jeg pokker den gjorde - kroppen - med ægte hormoner efter 26 år), men så forsvandt "underligheden" og kom aldrig tilbage.
Ud af dem jeg kender og kender til, der har skiftet til Thyroid - faldt flest af og gik tilbage til syntetisk i den gruppe, der skiftede gradvis i blanding af syntetisk og Thyroid. Også blandt andre her, der fik ordineret Thyroid på betingelse af at de beholdt en (an)del af Levaxin - var mange, der havde det ikke for godt, mildest talt. Først da de holdt op med at blande, kom der mere ro på.
Thyroid er altså ikke cyankalium og selv med overgangs-hyper-fornemmelser, dør man altså ikke af at skifte lige over, og se hvad der sker.
Forresten: det er altid en fordel at overholde så mange som muligt af de punkter Ruth beskriver i denne tråd, både når man lige skifter til Thyroid, og efterfølgende. Der er en ubrydelige forbindelse mellem skjoldbruskkirtlen og binyrene.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Råd til danskere
Av Anisa i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 19-10-09, 19:24 -
Danskere (og nordmenn?) får for lidt D-vitamin
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 28-07-09, 18:57

Svar med sitat

Bokmerker