Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Tråd: Hashimoto's. Hjelp?
Threaded View
-
10-05-11, 18:16 #1
Hashimoto's. Hjelp?
Hei! Jeg er helt fersk på dette forumet, så håper dette blir riktig.
Har gått på levaxin siden 2006/2007, da med litt diffuse prøver slik jeg forsto, men veldig tydelige symptomer og et veldig høyt Anti- TPO (over 1300). Kjente at levaxin hjalp og har gått på 100 ug per dag siden da, men sliter fortsatt endel i perioder. Har nå ligget helt ned mot 0,5 i TSH uten at jeg føler meg bedre. Periodevis kan jeg fungere veldig bra, men så kommer slitenheten skyllende over meg som en bølge og alt stopper opp, klarer nesten ikke fungere i hverdagen.....Har vært hos endokrinolog, har sluttet med Levaxin som et prøveprosjekt over 6 uker og gjennomgikk da et lite helvete på slutten av perioden. Jeg kan så altfor lite om dette og alt jeg leser forvirrer meg mer og mer......så nå søker jeg hit i håp om at noen har vært gjennom det samme, eller innehar litt større kunnskaper enn meg
Lignende tråder
-
hashimoto encehalopati
Av lehman i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 28Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto's og antistoffer
Av Vigdis i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 29-12-12, 19:10 -
Hashimoto's. Desperat rop om hjelp
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 26Siste melding: 14-03-10, 12:28 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker