Hei Rufus:-)

Om jeg var deg, ville jeg trappet ned langsommere enn du gjør, og ikke variert dosen så voldsomt fra dag til dag. Hos meg vil ikke det være en god løsning i alle fall, men på den annen side hadde jeg heller aldri vært i stand til å gjøre som deg- å gå på 0 mg en dag, og mer den neste. Jeg har egentlig aldri kjent at jeg kan glemme en dose. Kroppen sier fra når den trenger neste dose, så jeg følger 4-timers prinsippet ganske slavisk.

I dag gjør jeg et nytt forsøk på å gå ned til 10 mg. Nå har jeg vært på 12,5 i fire uker. Så får vi se om det går. Ser nå at jeg burde gått ned 2, 5 i mnd helt fra starten av. Var litt for raskt, så det kan tenkes at det var derfor det stoppet opp da jeg prøvde å gå ned til 10.

Er ikke i noe særlig dårligere form nå enn da jeg gikk på 20 mg, så derfor prøver jeg å gå mer ned, men nå er det 2,5 mg pr måned ned, og ikke oftere, kanskje til og med hver 6. uke. Er overbevist om at kroppen trenger hc for å takle t3'en i Erfaen, men jeg ønsker å se hvor langt ned jeg kan gå. Hos meg kan effekten av en dosereduksjon komme lenge etter selve reduksjonen, så jeg må prøve å trå varsomt frem.

Av tilskudd tar jeg for tiden kun ting som har en beroligende effek, bl.a. b6 og magnesium. Prøver også å innføre små mengder glutamin. Dette hadde jo en kjempeeffekt på meg, så jeg ønsker ikke å gi slipp, men må ta det i små porsjoner så kroppen kan tolerere det- forhåpentligvis. Ett av produktene jeg tar, SBF formula, har også noe adrenal glanduar i seg.

Som deg "elsker" jeg salt. Ser imidlertid at det kan bli litt mye for magen noen ganger, det er litt dumt.

Ellers har jeg også bestilt time på Heggeli i august. Lenge å vente, men verdt et forsøk. I alle fall bedre enn nåværende lege på Balder vil jeg anta.

Jobber nå mer enn før- ca 6 timer hver dag- og det går greit egentlig. Har noen "dauperioder" på jobb der jeg blir skikkelig slapp og energiløs, men da tar jeg meg gode pauser og kobler ut.