Jeg gikk ned på dosen for 1-2 måneder siden. Jeg visste det var feil, men har gjort som endokrinologen sa.

Hos meg kommer jo stadig flere symptomer tilbake. Først i dag slo deg meg noe mer. Skjønner jeg ikke tenker særlig "smart" for tida, for jeg skjønte det jo ikke selv. Jeg driver nå å "rakker ned på meg selv" hele tida og synes det meste av hva jeg gjør er håpløst. Tenk at det ikke slo meg før nå at det selvsagt var stoffskifte igjen.

Er jo mye ting nå, men det jeg har merket er at det meste har kommet veldig gradvis snikende på.

Hva opplever dere, kommer litt og litt av symptomene gradvis eller er det sånn at symptomene kommer mer "samlet"? Altså kommer det gradvis flere symptomer, eller kommer de fleste med en gang dere begynner å bli lav.

Det er første gang jeg er satt ned på medisiner, så det er første gangen jeg opplever dette.

(Og ja jeg planlegger å ringe legen å be om en ny prøve og så å øke dosen igjen, men jeg sliter så innmari meg å få gjennomført noe som helst om dagen. :( )