Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Tråd: svimmelhet
Threaded View
-
22-04-10, 11:34 #35
Sv: Svimmelhet?
Jeg har vært konstant svimmel i minst 2 år. Det er heldigvis ikke like ille hver dag, men det er nesten svimmelheten jeg sliter mest med (bortsett fra at jeg er sliten da).
De siste dagene har jeg vært ekstra svimmel, det er sånn "nesten-besvimelse"-følelse. Føler at jeg blir litt borte, det prikker i hodet og jeg må sette meg ned med en gang. Og da mener jeg MED EN GANG, ellers går jeg i bakken. Er jeg ute og går, eller i butikker, så må jeg bare sette meg rett ned på bakken/gulvet.
Jeg kan bli svimmel selv om jeg sitter i ro også, akkurat nå mens jeg skriver dette så går det helt rundt fo rmeg. Kjenner jeg nesten sitter og svaier på kontorstolen.
Det du skriver om å bli svimmel mens man ligger på sofaen, det har jeg opplevd. Da får jeg prikking i hodet og susing i ørene, og synsfeltet blir mindre og mindre. Så forsvinner det gjerne like før jeg føler at jeg blir "borte".
Så Qa, du er ikke alene.Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 10-12 år siden. Jeg følte meg ikke syk på den tiden, bare litt trøtt, og prøveresultatene var helt greie etter at jeg ble medisinert.
For 3 år siden kom smellen...
Lignende tråder
-
Svimmelhet generelt
Av rexxy69 i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 0Siste melding: 13-07-10, 08:30 -
Svimmelhet?
Av Qa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 23-04-10, 16:54 -
Svimmelhet
Av madonna i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 24-11-06, 08:32 -
svimmelhet
Av Linroed i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 06-09-06, 21:20

Svar med sitat
Bokmerker