Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
24-03-11, 07:00 #14
Sv: Kan man bli kvitt store knuter uten operasjon? Jeg er professjonell operasanger
HVA? Har du ikke fått avklart hvorvidt det er kreft eller ikke enda?!?? https://www.stofskifteforum.dk/image...s/icon_eek.gif
Slik jeg forstår det er det snakk om en solitær knute i høyre thyreoidealapp. Stemmer dette? Det er riktig at dette muligens må operers uansett, men hvorvidt det er ondartet eller ikke avgjør jo veldig omfanget av operasjonen, da. Dersom det er ondartet vil de vel fjerne hele kjertelen og ikke bare den lappen det er knute i.
Ble selv operert for cancer thyroidea i fjor sommer. Ikke moro å gå slik å vente på prøvesvar og ikke vite hva man skal forholde seg til. Du kan jo be om å bli henvist Radiumhospitalet for en avklaring der. Der forsikrer de seg om at de får tilstrekkelig prøvemateriale og når svaret foreligger er dette til å stole på. Få eventuelt fastlegen til å ringe inn og sjekke ventetid der. Mulig de tar deg inn raskere når de forstår at du allerede har ventet nesten et halvt år på å få avklart dette...
Ønsker deg masse lykke til videre :-)
Lignende tråder
-
Candida - hvor lang tid tar det å bli kvitt snyltesoppen?
Av Kevlin i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 8Siste melding: 07-03-12, 10:29 -
Noen som har hatt ødemer / "vann" i kroppen - og blitt kvitt det?
Av Kevlin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 01-06-10, 12:01 -
Cyster og knuter
Av cyrene i forumet OperasjonssalenSvar: 23Siste melding: 21-08-09, 20:15 -
Uff - jeg skal ta celleprøve av knuter i skjoldbruskkjertele
Av pingu i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 11-10-07, 10:55 -
Knuter i kjertelen.
Av Anne Ma i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-06-06, 08:55

Svar med sitat
Bokmerker