Heia, benita og velkommen ;)

Kan jeg spørre om hva det er for et annet stoffskifteforum dere snakker om?

Det er jo mange som har "normale" verdier som ikke føler seg bra i gruppa for lavt stoffskifte. Men jeg kjenner også ei med høyt stoffskifte, dvs hun har fått "normale" verdier med Neo-Mercazole to ganger, men nå er hun forferdelig dårlig. Hun har fått beskjed av legen om å se det hele litt an. Det høres jo horribelt ut, så "vi har hjulpet" henne litt her på forumet og bl.a. funnet fram til en del prøver hun bør få tatt. Hun er også manisk-depressiv, og jeg leste for ei stund siden at Litium som hun tar for dette, kan føre til lavt stoffskifte. Dette kan da være forklaring på hvorfor legen "vil se det litt an". Men det går jo ikke an å vente på noe som helst når folk er så forferdelig dårlige.

Så det du forteller overrasker ikke, men jeg håper at du finner en løsning.

Når det gjelder permanente skader på hukommelse o.a., så lurer jeg også på det for jeg er fryktelig dårlig med lavt stoffskifte på tross av år med medisinering. Mulig jeg har hatt for lav dose, har økt, men det ser ikke så bra ut. Ellers får vi håpe at det hører til sjeldenheten med permanente skader.