Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Tråd: nyoppdaget kreft
Threaded View
-
16-06-08, 16:11 #12
Hei dere
Hyggelig å høre at det blir mer stabilt. Jeg har akkurat begyndt hos dr Halse, så vi får se. Jeg har også veldig lav pth (sist o,8 og har vært opp og ned til 1,4) Slik jeg forstod det på Halse så har den variasjonen lite betydning fordi det er vanskelig å måle helt eksakt. Jeg trenger tydligvis mer kalsium enn dere for å være i uten prikkinger. Spennede på neste kontroll når jeg får blodprøvesvar om jeg kan bruke evt rochatrol (eller hva det heter) eller annet som bedrer kalsiumverdiene. Bruker i dag et alpha som nevnt tidligere. Har det noe bedre i dag enn når jeg skrev forrige innlegg. Er fortsatt en del svimmel, men føler meg mer klar i topplokket. tror kanskje at stoffskiftet er litt høyt!?. Anng. blåresept på kalsium så må legen søke om dette. Jeg har brukt omtrent 1500 kr etter operasjonen, som jeg vistnok får igjen. Har tatt vare på kvitteringene. Jeg ser at du trener. For min del blir jeg ennå usikker når jeg går turer. Da får jeg symptomer med en gang. Dette håper jeg blir bedre snart. Erfaringer???jeg viiiiiiiil ha en hyggelig og opplevelsesrik ferie.
Lignende tråder
-
Datter på 13 år har nylig fått diagnosen lavt stoffskifte, etter 6 år med plager
Av anikken i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 2Siste melding: 03-11-08, 18:14 -
Nyoppdaget Graves
Av jola i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 10-04-08, 20:31 -
Nyoppdaget Graves
Av jola i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 19-03-08, 21:17 -
nyoppdaget kreft
Av tulla i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 25-02-08, 17:46 -
Nyoppdaget hypothyreose. TSH 236 og anti TPO over 1000
Av Ninni i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 11Siste melding: 21-11-06, 12:07

Svar med sitat

Bokmerker