Har lest mye om binyretretthet, ikke så mye jeg kjenner meg igjen i.. Men noe av det, som svimmelhet og søtsug.. Skal absolutt ta det opp med legen min neste gang jeg er hos ham. Men har forstått at dette er et kontroversielt tema.. At de ser på enten Addisons eller ingenting.. Hmm, får ta meg en samtale med legen uansett..

Mulig jeg er tett i pappen her, men hvilke leger på forsiden av forumet er det du refererer til? Finner ikke noe

Ellers tror jeg svimmelheten er doseendring/bytte av medisin/kroppens omstilling og at det blir litt forverret av stress mht at det er så ubehagelig..

Skal prøve å kutte sukker og raske karbohydrater og se om det hjelper kroppen litt (og binyrene?).. Spiser vanligvis sunt, men har sklidd ut mht til snacks og sjokolade mellom måltider. Når jeg tenker meg om så har jeg i tillegg til vanlige måltider spist mye "dritt" som ikke gir kroppen min noe. Og som sikkert bare belaster systemet...

I forbindelse med en betennelse i fjor gikk jeg på prednisolon (eller noe sånt). Gikk på lav dose, men følte meg elendig og måtte avbryte kuren.. Mageproblemer og generelt helt dårlig.. Inneholder kortison - er ikke det noe som egentlig skal hjelpe binyrer? Er i grunn etter den kuren at alt ble verre, stoffskiftet, svimmelhet, slitenhet, mageproblemer osv.. Føler den kuren ødela mye..

Takk for tilbakemeldinger