Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Threaded View
-
04-03-11, 21:03 #15
Sv: Noe forvirret av blodprøver
Er du helt sikker på dette? Jeg må bare spørre for jeg blir mer og mer forvirret, for ikke å snakke om fortvilt.
Dette er hva jeg fant på sidene til kostdoktorn.se

Jeg har mista tellinga på hvor lenge jeg har forsøkt å finne ut hva som er galt med meg. Men sånn som jeg har det nå, og har hatt det alt for lenge (om enn noen perioder er dårligere enn andre, og omvendt) formmessig er i alle fall ikke normalt. Og det er ikke snakk om at det er psykisk, om det fortsatt er stoffskiftet eller hva det er.
Det virker jo som om jeg er symptomfri fra PCOS (eneste synlige er vel det uttynnede håret mitt, men det kan vel like godt tilskrives hypothyerose). Så jeg håper dere skjønner at jeg stiller spørsmål til alt, det har jeg gjort til både leger og spesialister, for å i det hele tatt føle at jeg har litt kontroll over livet mitt. Vil såi gjerne til bunns i dette, og bli frisk nok til å begynne å jobbe/studere igjen, for ikke å snakke om å leve.
Lignende tråder
-
Forvirret og litt utålmodig
Av Carro i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 25-03-09, 22:02 -
Frustrert og forvirret
Av munch i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 01-05-07, 14:58 -
Prøvesvar + forvirret
Av Anne Ma i forumet BlodprøverSvar: 9Siste melding: 05-06-06, 20:36 -
ny her og forvirret
Av lillevenn2 i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 06-10-05, 18:39 -
Forvirret og frustrert
Av mona? i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 22-09-05, 20:55

Svar med sitat
Bokmerker