Viser søkeresultater 1 til 10 av 403
Threaded View
-
14-02-11, 17:32 #11
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
For å ikke avspore Blondies tråd fullstendig så flytter jeg innleggene til min egen tråd..
Det er interessant at vi kan oppleve hc så forskjellig....altså at Honeyhob og jeg har nogenlunde samme effekt men Rufus så tydelig kjenner at det hjelper.
Jeg har i de siste dagene tatt store doser sink (150-200 mg) og mangan (20 mg) (selvfølgelig i tillegg til alt annet jeg tar). Jeg har veldig nytte av mineraler som roer ned, fordi jeg alltid føler meg urolig inne i meg. Håranalysisten (eller hva det heter) sa at jeg var en såkalt "fast oxydizer" med "nervøs" energi, og jeg synes det stemmer godt. Jeg får mer rolig/ekte energi i løpet av en dag når jeg tar magnesium, sink og mangan spredt utover dagen. Jeg vil forsøke å supplere med andre mineraler jeg mangler også, men vil da helst få litt instruksjoner først i og med at disse er mindre kjente. Har bare vært tilhenger av magnesium før, men jeg har nå heldigvis "oppdaget" andre mineraler også.
Da er det jo tydelig at du trenger hc, Rufus. Jeg kjenner meg ikke helt igjen det du beskriver. Jeg merker det hvis jeg hopper over en dose, kroppen blir i ulage, men jeg blir heller ikke bedre av å øke den. Samtidig var jeg så nedkjørt da jeg begynte med hc, at jeg ikke hadde klart meg uten akkurat da, og i tillegg har det hjulpet meg i å øke erfadosen. Jeg kommer nok til å gå på 10 mg ganske lenge, men skal ned dit først, det er "planen" i alle fall.
Håper dine erfaringer med Heggeli blir bra. Ser frem til å følge deg videre
Sist endret av BeritM; 14-02-11 kl 18:09
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat

Bokmerker