Viser søkeresultater 1 til 10 av 403

Threaded View

Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    østlandet
    Alder
    51
    Meldinger
    800

Standard Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010

For å ikke avspore Blondies tråd fullstendig så flytter jeg innleggene til min egen tråd..

Sitat Opprinnelig skrevet av Honeyhob Vis post
    Kender det kun ALT for godt BeritM, jeg blivr også alt for utålmodig når jeg først har sat min noget for

Det er meget interessant at du skriver du føler dig mere træt og "rar" på 30-40 mg hc. Sådan oplever jeg det nemlig også!! Men på den anden side, nu hvor jeg står på 27.5 mg, oplever jeg stadig blodsukker problemer og bliver let "shaky" ved den mindste aktivitet, og så tænker jeg at jeg må sætte hc op, og når eg så gør det blir jeg bare mere træt og mærkelig/rar. Ikke til at finde ud af
    What to do
    Det er interessant at vi kan oppleve hc så forskjellig....altså at Honeyhob og jeg har nogenlunde samme effekt men Rufus så tydelig kjenner at det hjelper.

Jeg har i de siste dagene tatt store doser sink (150-200 mg) og mangan (20 mg) (selvfølgelig i tillegg til alt annet jeg tar). Jeg har veldig nytte av mineraler som roer ned, fordi jeg alltid føler meg urolig inne i meg. Håranalysisten (eller hva det heter) sa at jeg var en såkalt "fast oxydizer" med "nervøs" energi, og jeg synes det stemmer godt. Jeg får mer rolig/ekte energi i løpet av en dag når jeg tar magnesium, sink og mangan spredt utover dagen. Jeg vil forsøke å supplere med andre mineraler jeg mangler også, men vil da helst få litt instruksjoner først i og med at disse er mindre kjente. Har bare vært tilhenger av magnesium før, men jeg har nå heldigvis "oppdaget" andre mineraler også.

Sitat Opprinnelig skrevet av Rufus Vis post
    Jeg fungerer rett og slett ikke på lavere dose hc. Da kommer jeg meg ikke på jobb, for å si det sånn. Blir shaky, blodsukkeret er "på tur", klarer ikke noen form for beveglse/fysisk aktivitet.

Ja, disse binyrene mine er ekstra slitne. Har sagt det "hele tiden", men det har aldri blitt tatt alvorlig. Er litt irritert på dette. Derfor bytter jeg lege. En måned til legetime hos den nye legen. Skal holde dere oppdatert hvordan det går da (og "min" tråd, bør ikke spolere Blondies tråd, kanskje...?). So stay tuned....
    Da er det jo tydelig at du trenger hc, Rufus. Jeg kjenner meg ikke helt igjen det du beskriver. Jeg merker det hvis jeg hopper over en dose, kroppen blir i ulage, men jeg blir heller ikke bedre av å øke den. Samtidig var jeg så nedkjørt da jeg begynte med hc, at jeg ikke hadde klart meg uten akkurat da, og i tillegg har det hjulpet meg i å øke erfadosen. Jeg kommer nok til å gå på 10 mg ganske lenge, men skal ned dit først, det er "planen" i alle fall.

Håper dine erfaringer med Heggeli blir bra. Ser frem til å følge deg videre
    Sist endret av BeritM; 14-02-11 kl 18:09

Lignende tråder

1. Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
    Av Atina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 29
    Siste melding: 04-08-10, 20:35
  2. Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
    Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisiner
    Svar: 8
    Siste melding: 02-02-10, 13:01
  3. Diagnosen
    Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 19
    Siste melding: 26-08-07, 21:30

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder