Viser søkeresultater 1 til 10 av 339
Tråd: Blondies bok
Threaded View
-
14-02-11, 10:49 #11
Sv: Blondies bok
Ja, det er virkelig min erfaring også. Og takk for tipset om SHBG! Vet ikke om jeg har målt det noen gang, skal sjekke når jeg er tilbake fra ferie.
Ellers må jeg si at det er veldig hyggelig å lese at du er i full jobb igjen. Leser forresten alt det du skriver med stor interesse.
jeg fant til slutt ut at jeg også var hyper. Reduserte dosen med 30 mg Thyroid og det hjalp også på min form. Det er snart tre uker siden. Føler at jeg er hyper fremdeles, men har gjort meg den erfaring at jeg ikke endrer dosen oftere enn hver 6. uke - ihvertfall når jeg er i grenseland - hypo-hyper. Har erfart at kroppen trenger såpass lang tid på å tilpasse seg. -Så om du ikke er helt sikker på om du er for lavt eller høyt doset, Honeyhob, kanskje det er bedre og la det gå litt lenger tid mellom hver doseendring??
Binyrene mine har det ikke så godt for tida. Har som deg merkar puls, kan telle bare ved å kjenne etter. Jeg har forsåvidt hatt det slik hele tida, men det varierer noe i intensitet. Men håper binyrene skal bli bedre når jeg er mindre hyper. (og så skal jeg begynne hos D.S. på Heggeli, jeg tror han er en bra lege for meg, og tror og håper han kan hjelpe meg med binyrene og hormonbalansen generelt).
Vanskelig å skrive, det er en katt her som bokstavelig talt legge seg borti det jeg skriver.
Er heldig, har ferie og skal ta meg en liten skitur i solskinnet

Svar med sitat

Bokmerker