Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Tråd: Så fik jeg Erfa'en
Threaded View
-
12-02-11, 12:48 #32
Sv: Så fik jeg Erfa'en
Hej NielsigneJeg ville gerne tage flere kosttilskud m.m. men er en tøs og vover det ikke. Bruger Longo Vital vitaminpiller, Ester-C, selen (Bertelsens), magnesium (også Bertelsens) og B-vitaminer fra Health Craft (når maven tillader det) samt rosenrod til binyrestøtte. Har også indkøbt dgl-lakrids (Naturdorgeriet) og afprøvet den i nogle dage, men jeg er fortsat så 'dement', at jeg har svært ved at holde styr på alle de her ting. Orden og system har aldrig været min stærke side, hvilket jo er en stor ulempe, når man skal forsøge at tage sig af sin helse
Læste dine indlæg igennem igår og bed mærke i at du skriver "B vitaminer når maven tillader det" Hvad mener du med det? Jeg synes nemlig jeg oplever lidt maveirritation når jeg tager B5 vitamin...Sist endret av Admin; 12-02-11 kl 16:01 Begrunnelse: Citat-tags rettet
Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bytte 125 mg ERFA med 60 mg?
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-04-10, 23:40 -
De har fått Erfa på Apotek1!!!!!
Av Lillepus88 i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 29Siste melding: 11-03-10, 18:15

Svar med sitat

Bokmerker