Sitat Opprinnelig skrevet av BeritM Vis post
Ser at noen av danskene her inne har fått Erfa at endokrinolog i DK, men det regnes vel som ganske revolusjonerende og nytt!!
Ja, det er helt fantastisk! Bl.a. har min mors endokrinolog skrevet recept på Erfa. Han anerkender, at der er mennesker, som ikke tåler syntetiske hormoner. Det er meget få, men de er der, som han siger.
Jeg er bare glad for, at han er en læge, som også beskæftiger sig med bivirkninger inden for systemet, i diverse råd og hvad det hedder. Og så har han en stor stjerne inden for alt med diabetes, så jeg tror, der faktisk er mange, der lytter til ham.

... han har fortalt mig, at han læser med på diverse fora, så nok også dette, tror jeg. Hurra for ham

....Så mangler vi bare, at man i det hele taget kan få lov selv at vælge medicin. Eller at man i hvert fald alle steder får lov at prøve thyroid, hvis den syntetiske medicin af en eller anden grund ikke funker godt nok.

Jeg læste en gang om en kvinde, der efter en operation på et italiensk hospital vågnede op og blev spurgt, om hun helst ville ha' syntetisk medicin eller thyroid

Der er langt endnu. Men det er da en pæn start, at nogen overhovedet får recept på thyroid inden for det offentlige.

Nielsigne