Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
09-02-11, 18:36 #7
Sv: Solsikkes liv
Nei, man legger praktisk talt livet sitt i hendene på legen man har, og tror naivt at de vet akkurat hva man skal gjøre eller ikke gjøre. Så feil kan man ta!
Tørrfor, ja
- vel, kommer det dit at jeg ikke får optimal behandling av Levaxin, så prøver jeg gjerne alternative måter altså! 
Jeg fikk snakket med legen i dag. Vi var skjønt enige om at jeg trengte å øke med mye lavere dose av gangen, og nå skal jeg prøve å øke med 100 mcg i uka. Jeg fikk også oversendt resept til apotek - gratis! - på 25 mcg tabletter, sånn at jeg kan fordele økningen utover uka som jeg ønsker. Han ville også at jeg om en 3 ukers tid kom til nye blodprøver, og da skal jeg sjekke binyrer (kortisol), T3 (sist det ble målt, høsten 2009, var den fin sa han - på 5,7 såvidt jeg husker), kolesterol, blodsukker og flere ting - vi skulle kjøre hele røkla...
Så han tar meg på alvor, og har til nå ikke gjort noe mot min vilje eller ikke latt være å gjøre noe jeg har bedt om - han og jeg har en veldig god dialog, så jeg tror at så lenge jeg lærer meg selv hva jeg bør/må/skal gjøre eller ikke gjøre ift dette, så vil ikke han motarbeide meg!
Lignende tråder
-
Har fått beskjed om at jeg ikke har lavt stoffskifte, men formen min "kræsjet" igjen
Av jolene i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 59Siste melding: 03-09-11, 14:06 -
Hadde jeg lavt stoffskifte i 2005 tro? Trenger hjelp til BP svar :-)ar
Av Athina i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 21-04-11, 21:02 -
Ville du gått med en t-shorte det sto jeg hadde lavt stoffskifte på?
Av Larah i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 25-06-10, 22:06 -
Begynnende stoffskifteproblem?
Av Hella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 18Siste melding: 05-09-07, 09:40

Så mange går og spilder tiden med ting, der ikke behøvede være helt så svære.
Svar med sitat
Bokmerker