Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
09-02-11, 18:28 #10
Sv: Solsikkes liv
Sant nok - alt sammen... jeg er elendig på å be om hjelp! Idag sendte jeg epost til min kjære, min bror (sjelevenn) og min far, med informasjon om min tilstand pr nu, så de kanskje kan klare å forstå litt av det jeg går gjennom. For det *er* virkelig ikke lett å forstå for de på "utsiden" - det er jo ikke lett å forstå for meg engang, som sitter med alt av symptomer og medisiner... Men å be om hjelp til hverdagslige gjøremål, nei det gjør jeg nesten ikke. Dvs, jeg ber jo min kjære om hjelp til ditt og datt da, men er det egentlig å be om hjelp når man spør sin samboer (og far til ens to felles barn) om å henge opp tøy, ta opp ved eller kjøre ungene på skole/bhg? Både og... Vel, min kjære var ihvertfall svært fornøyd over å få en slik epost fra meg, for han synes det var lettere å prøve å forstå litt da.
Jeg er begynt å svelge kameler, men det holder hardt innimellom. Jeg har ingen jobb akkurat nå - lever kun på ekstravakter (godt jeg utdannet meg til sykepleier, som gir sikker jobb!), og håper på et vikariat snart. Men, siden jeg ikke har noen jobb å sykmelde meg fra helt eller delvis, så må jeg ta de vaktene jeg får, selv om det i praksis betyr at jeg ikke jobber mer enn 50-60%... akkurat nå skulle jeg gjerne jobbet mindre...
Har ikke lest den boka - skal sjekke den opp etterhvert!
Takk for tips! Jeg har jobbet siste året med å senke forventningene jeg har til meg selv, og begynner å få det til. Det er vanskelig!
Jeg er så trøtt for tiden, og sliter med å holde meg oppe i humør og energi. Jeg skal på jobb i morgen tidlig, og kan ikke si jeg gleder meg - kun fordi jeg er tom for energi. Men jeg er usikker på hva mine rettigheter som ekstrahjelp er, og vet jammen ikke om jeg hadde hatt rett på noen sykepenger i det hele tatt når jeg ikke har noen vikariat/stilling.
Lignende tråder
-
Har fått beskjed om at jeg ikke har lavt stoffskifte, men formen min "kræsjet" igjen
Av jolene i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 59Siste melding: 03-09-11, 14:06 -
Hadde jeg lavt stoffskifte i 2005 tro? Trenger hjelp til BP svar :-)ar
Av Athina i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 21-04-11, 21:02 -
Ville du gått med en t-shorte det sto jeg hadde lavt stoffskifte på?
Av Larah i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 25-06-10, 22:06 -
Begynnende stoffskifteproblem?
Av Hella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 18Siste melding: 05-09-07, 09:40

Svar med sitat
Bokmerker