Viser søkeresultater 1 til 10 av 27

Threaded View

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Standard Sv: Solsikkes liv

Sitat Opprinnelig skrevet av Solsikke Vis post
    Du skjønner, jeg har liksom ikke helt skjønt at jeg bør følge dette opp selv, før nå siste tiden, så jeg har ikke helt oversikten over detaljene rundt målingene. Legen og sekretærene (som jeg oftest får resultatene av) virker som de tar lett på dette, og jeg har vel blitt litt påvirket og trodd at dette var no big deal, altså kun å ta en pille så skulle alt bli bra igjen...
    Nej, man forestiller jo ikke, det er noget, man selv må tage sig af ... Jeg har mest oplevet at få beskeden 'det ser fint ud, så bliv bare på samme dosis', og så kan man så selv gå og rode med alt det, man tror 'bare' kommer af stress og andre almindeligheder. Ingen læge har nogensinde fortalt mig om, at jeg har mere brug for d-vitamin og skal holde øje med dette, fx. Det må man selv tage initiativ til. Problemet er, at man jo heller ikke får at vide, at man skal det Så mange går og spilder tiden med ting, der ikke behøvede være helt så svære.

Så var der det med grisen

Sitat Opprinnelig skrevet av Solsikke Vis post
    Jeg har ikke fått informasjon om alternative behandlingsmåter, nei, men må innrømme at skjoldbruskkjertel av svin sånn umiddelbart ikke høres ut som noe jeg har lyst til å prøve.....
    .... men det skal du altså ikke være så bange for, hvis du får brug for det. Det lugter lidt af det tørfoder, min hund får, synes jeg Men i betragtning af effekten spiser jeg det gerne

Redigert: Mange læger har diverse mærkelig historier om den medicin, som er lavet af skjoldbruskkirtel fra svin. Nogle siger, det i virkeligheden er lavet af planter !! Andre ser åbenbart for sig, at producenterne af disse midler sidder med hver eneste kirtel og laver piller af den ... I hvert fald er der nogle endokrinologer, der mener - eller i hvert fald gerne spreder det rygte - at virkestoffet er fordelt meget uens i disse tabletter, og at man derfor ikke kan stole på en jævn effekt. Dette er usandt.
    Sist endret av Nielsigne; 09-02-11 kl 13:21 Begrunnelse: tilføjelse om medicin

Lignende tråder

1. Har fått beskjed om at jeg ikke har lavt stoffskifte, men formen min "kræsjet" igjen
    Av jolene i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøver
    Svar: 59
    Siste melding: 03-09-11, 14:06
  2. Svar: 4
    Siste melding: 21-04-11, 21:02
  3. Ville du gått med en t-shorte det sto jeg hadde lavt stoffskifte på?
    Av Larah i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 1
    Siste melding: 25-06-10, 22:06
  4. Begynnende stoffskifteproblem?
    Av Hella i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 18
    Siste melding: 05-09-07, 09:40

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg