Viser søkeresultater 1 til 10 av 27

Threaded View

Medlem siden
    May 2009
    Sted
    Nord-Norge
    Alder
    49
    Meldinger
    498

Standard Sv: Solsikkes liv

Jeg tror nok at din partner, som alle andre menn, ikke vil kommentere sin utvalgtes endringer, pga redsel for å såre, eller pga redsel for å missoppfattes. Men også pga kjærlighet til sin neste, så aksepterer man hennes/hans forandringer.

Jeg tror nok at når du får stabilisert stoffskifte ditt, vil du nok få det bedre, og kanskje oppleve både vektnedgang, og at veskeansamlingen blir mindre. Mange får det bedre med levaxin, andre må ha liothyrin i tillegg, atter andre igjen, må ha ren naturmedisin (hormon fra dyr), i stedet for levaxin som er syntetisk framstilt. Ser at det er nevnt ovenfor.

De fleste leger mener at stoffskifte er enkelt å behandle, det er bare å spise en tablett, og så går alt så bra. Legene vil jo heller, de fleste, aldri opplyse at stoffskifte må følges nøye opp. Så da går det fleste rundt, og tror at de er "frisk". Og kan kanskje ikke skjønne hvorfor de ikke blir mindre deprimerte og raskere til bens. Og da får man jo som regel antidepresjons medisin, og resept på Trim og Tråkk for å komme i bedre form (det er faktisk sant, jeg fikk det....).
    Sist endret av helgemann; 09-02-11 kl 10:44 Begrunnelse: Glemte et par ting...

Lignende tråder

1. Har fått beskjed om at jeg ikke har lavt stoffskifte, men formen min "kræsjet" igjen
    Av jolene i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøver
    Svar: 59
    Siste melding: 03-09-11, 14:06
  2. Svar: 4
    Siste melding: 21-04-11, 21:02
  3. Ville du gått med en t-shorte det sto jeg hadde lavt stoffskifte på?
    Av Larah i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 1
    Siste melding: 25-06-10, 22:06
  4. Begynnende stoffskifteproblem?
    Av Hella i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 18
    Siste melding: 05-09-07, 09:40

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg