Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
08-02-11, 21:43 #3
Sv: Solsikkes liv
Takk for svar!

T3 tror jeg aldri har vært sjekka. Du skjønner, jeg har liksom ikke helt skjønt at jeg bør følge dette opp selv, før nå siste tiden, så jeg har ikke helt oversikten over detaljene rundt målingene. Legen og sekretærene (som jeg oftest får resultatene av) virker som de tar lett på dette, og jeg har vel blitt litt påvirket og trodd at dette var no big deal, altså kun å ta en pille så skulle alt bli bra igjen...
Hva som er årsaken til at jeg fikk lavt stoffskifte aner jeg ikke - jeg har hørt at vi har lavt stoffskifte i familien, men det jeg kjenner til, så er det et stykke ut (dvs søsken av min bestemor + kusine til min far). Jeg fikk også inntrykk av at hvis man var genetisk disponert for å få lavt stoffskifte, kunne en sånn presset periode som jeg var gjennom utløse det lave stoffskiftet. (Sorry dårlige formuleringer, jeg er i starten på å prøve å forstå dette!) Det ble målt anti-TPO som jeg fikk beskjed om var ganske høye, men jeg husker ikke akkurat hvor høye (det forekommer meg at det var noe med 700, men det er VELDIG fritt etter hukommelsen!
).
Binyrene har, etter det jeg har fått med meg, ikke blitt sjekka. Regner ikke med det gjøres via blodprøver...?
Jeg har ikke fått informasjon om alternative behandlingsmåter, nei, men må innrømme at skjoldbruskkjertel av svin sånn umiddelbart ikke høres ut som noe jeg har lyst til å prøve.....
Lignende tråder
-
Har fått beskjed om at jeg ikke har lavt stoffskifte, men formen min "kræsjet" igjen
Av jolene i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 59Siste melding: 03-09-11, 14:06 -
Hadde jeg lavt stoffskifte i 2005 tro? Trenger hjelp til BP svar :-)ar
Av Athina i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 21-04-11, 21:02 -
Ville du gått med en t-shorte det sto jeg hadde lavt stoffskifte på?
Av Larah i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 25-06-10, 22:06 -
Begynnende stoffskifteproblem?
Av Hella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 18Siste melding: 05-09-07, 09:40

Svar med sitat
Bokmerker