Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
07-02-11, 18:20 #6
Sv: Trening, og tidspunkt på døgnet for trening.
Det spiller ingen rolle om jeg trener/mosjonerer morgen eller kveld, men har alltid foretrukket sen ettermiddag/kveld, da jeg er ekstremt b.
En gåtur har i grunnen alltid gjort at jeg har kviknet til, men som du sier så skal det litt til å få flyttet kroppen fra sofaen til tider selv om man vet så inderlig godt at oksygenet man får og blodsirkulasjonen som settes igang gjør at både hode og kropp kvikner til. Hos meg er dette ikke relatert til stoffskifte, det har alltid vært slik
Lignende tråder
-
Levaxindose og trening
Av Elly i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 10Siste melding: 27-07-08, 15:23 -
trening!
Av mammantileir i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 19-08-07, 17:02 -
Trening
Av Klara i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 06-12-06, 18:03 -
Trening
Av Yvette i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 76Siste melding: 14-08-05, 23:15 -
trening
Av Alba i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 17-04-05, 19:19

Svar med sitat
Bokmerker