Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
07-02-11, 12:16 #1
Trening, og tidspunkt på døgnet for trening.
Allerede før jeg fikk påvist lavt stoffskifte fant jeg ut at trening tidlig på dagen var langt mer å foretrekke enn sent på dagen. Selve treningen er ikke mer slitsom uansett når jeg eventuelt legger den til døgnet, men med trening tidlig så opplever jeg ikke at kroppen er helt "gåen" dagen(e) etter.
Flere som opplever dette?
Dette har blitt mye bedre etter at jeg begynte med Levaxin, men fremdeles legger jeg ikke harde treningsøkter til kvelden før en dag med jobb for eksempel.
En annen ting som jeg har lagt merke til er at uansett hvor sliten, uopplagt, svimmel osv jeg kan være etter en arbeidsdag, så virker det som kroppen "skrur seg på" igjen hvis den får litt fysisk aktivitet i form av en liten spasertur på en halvtime eller der omkring. Problemet har vært å brekke seg opp i fra sofaen. Noen andre som også opplever dette?
Lignende tråder
-
Levaxindose og trening
Av Elly i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 10Siste melding: 27-07-08, 15:23 -
trening!
Av mammantileir i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 19-08-07, 17:02 -
Trening
Av Klara i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 06-12-06, 18:03 -
Trening
Av Yvette i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 76Siste melding: 14-08-05, 23:15 -
trening
Av Alba i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 17-04-05, 19:19

Svar med sitat
Bokmerker