Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
03-02-11, 19:58 #12
Sv: Blodprøver sjekk av binyrer
Nei. Sykehuset foreslo en "søvnregistrering" siden jeg sliter ned søvn. Det ble sjekket om jeg hadde pustestopp om natta, puls, søvnkvalitet, osv. Det ble ikke noe mer ut av det, siden det ikke ble funnet noe galt. Jeg har forsøke å leve "binyrevennlig", kuttet ned på kaffe, sukker, drukket te av lakrisrot, smurt med hydrocortisonkrem og progesteronkrem, tatt mer c.vitamin, osv. Jeg synes det hjalp litt i sommer, men i vinter har jeg vært mye "slækk" igjen.
Prøv å få tatt synachen test hvis du kan. Jeg vet ikke mer hva råd jeg skal gi. Ander her inne har en del erfaring med kortison tabl. Jeg har vurdert å skaffe det selv, men jeg har ikke turt, er litt feig sånn ..
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte? Sjekk om du er i gråsonen
Av myris i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 2Siste melding: 13-06-11, 06:30 -
sjekk denne linken om PHU, veldig interessant for oss
Av snoopy i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 15-01-08, 13:07 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35 -
Hvem har behov for å snakke med legen i en halv time?
Av Anne Ma i forumet Hos legenSvar: 11Siste melding: 17-06-06, 14:17 -
Sjekk denne artikkelen! Hodepine som sitt symptom for hypo.
Av i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 10Siste melding: 24-04-05, 18:25

Svar med sitat

Bokmerker