Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
Heisann
På tide med en liten oppdatering fra meg. Jeg er i full jobb igjen
Var sykemeldt til romjula og startet for fullt første uka i januar og det har gått helt strålende. Hjernen er med og det gir bare en enorm opptur. Pga av de kraftige ødemene og nevropatiske smertene jeg hadde i fingrene klarte jeg ikke å trekke opp en vaksine, eller ta korken av sprøyta før jeg ble sykemeldt. Som helsesøter er det bare en tragedie. Forrige uke trakk jeg opp ca 70 vaksiner uten problem. Selvfølelsen fikk en stor oppreisning kan jeg bekrefte

Fikk brev tilbake fra endo'en på UNN som konkluderte ut fra blodprøveresultatene under at jeg er frisk og har ingen behov for HC. Jeg klarer ikke engang å ta mannen på alvor...blodprøvene er rett over refområdet med HC i kroppen. Ikke gidder jeg å bry meg om hans oppfatning. Provoseres bare av at han påvirker fastlegen min negativt.
Dette unner jeg deg virkelig! Så godt å høre!
Ellers er det nesten like fantastisk å påstå at du er frisk med verdier rett over ref.området samtidig med at du har slike symptomer (og samtidig med at du går på hc). Jeg var fornøyd med uttalelsen behandleren min på Balderklinikken hadde for noen dager siden. Ift døgnurin og innhold av kortisol sa hun at jeg hadde verdier litt under gjennomsnittet eller tilnærmet gjennomsnittlig da. Og da gikk hun ut fra midten av ref. området. Jeg syns det er en mye bedre måte å se det hele på. Selv om vi alle har ulike behov da..