Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
24-01-11, 04:05 #9
Sv: Leve med lavt stoffskifte
Det burde kunne lade sig at gøre, men det gjorde det bare ikke. Mens de som var "opptatt" af sygdom havde forståelsen for dem, der ville acceptere deres sygdom, og ville lære at leve med den - har det modsatte ikke været tilfælde og de "opptatte" blev massivt kritiseret for at forstyrre nye syge i at lære at leve "godt" med sygdommen. Når der bliver truffet beslutning om selv at acceptere (overgive sig til?) sygdommen, forsvinder (ofte) tolerancen for dem, som fortsætter med at lære og kæmpe for en bedring.
Det kan være særlig problematisk når unge syge henvender sig for oplysning og støtte, men får i stedet for at vide, at de skal lære at leve med sygdpmmen, og fortsætte med det for resten af deres liv. Det var sådan set kernen i dette modsætningsforhold.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Av Vigdis i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 953Siste melding: 09-09-14, 21:29 -
Er symptomer noe vi må leve med???
Av janne2 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 28-07-12, 10:27 -
Hvor mange blir egentlig så frisk at de kan leve med sykdomm
Av gutt_81 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 20Siste melding: 22-10-07, 11:09 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat
Bokmerker