Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: Hypothyreose af "Alli"
Threaded View
-
13-01-11, 13:18 #12
Sv: Hypothyreose af "Alli"
Det er det samme her, Anisa - reklame for dette "Alli" på alle kanaler.
Og andre slankeprodukter "Go 1-2-3" osv.
Det eneste som garantert blir slankere av slike midler, er lommeboka.
For å være helt ærlig, så synes jeg at det å ta slike midler for å gå ned i vekt, er å tukle med kroppen. Det er en svært usunn fettfobi i begge ender av skalaen.
Selv fikk jeg tilbud fra sykehuset om å begynne på Byetta, et syntetisk hormon i sprøyteform som visstnok skal gjøre at man føler seg mett lengre og ikke spiser så mye. Jeg kommer imidlertid til å nekte. Jeg tar nok syntetisk hormon som det er med insulinet, jeg vil ikke ha mer. 13 år på Levaxin har gitt meg erfaring nok til å si nei til slike medisiner. Hadde dette vært et naturlig hormon, ville jeg kanskje vurdert det. Men kunstig? Nei!
Med det lavkarboopplegget jeg følger nå, ser det jammen ut til at jeg har gått ned i jula også! Og det helt uten hjelp av noe slankemiddel. Spiste masse god julemat, jeg! Jeg holdt meg bare unna det meste av tilbehøret og spiste rent kjøtt og fett. Kjøpte til og med "Dansk fleskesvær" som jeg koste meg med!
Jo, vi kommer nok til å se mange tilfeller av både hypothyreose og andre sykdommer forårsaket av disse slankemidlene. Folk må begynne å innse at det er ikke fett som gjør dem feite, men alle de magre produktene og mye karbohydrater.Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Hypothyreose i 10 år. TRAS
Av Fanteri i forumet Lavt stoffskifteSvar: 30Siste melding: 26-01-15, 08:09 -
Hypothyreose og vegetarianisme
Av Magnuna i forumet Helbred og kostholdSvar: 25Siste melding: 21-03-09, 13:22 -
Har jeg hypothyreose?
Av snowbird i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 01-12-06, 00:52 -
Hypothyreose og lutealfase...
Av Victory i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 0Siste melding: 01-09-06, 13:21 -
Hypothyreose og depresjon
Av moor i forumet DepresjonSvar: 13Siste melding: 29-09-05, 17:38

Svar med sitat

Bokmerker