Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Tråd: Skal man le eller gråte
Threaded View
-
13-01-11, 12:36 #7
Sv: Skal man le eller gråte
Hmm... hvorfor ikke? Det har jeg gjort og aldrig har jeg gjort noget bedre for mig selv, har det vist sig siden.

"Le eller gråte"? Hvad med en god gammeldags omgang sund, flammende vrede, i stedet? Når først adrenalinen flyder i årene, må selv hypothyreose vige pladsen, i det mindste midlertidigt. Man kan heller ikke være vred og deprimeret på samme tid, og det er altid godt!
Vreden behøver ikke være rettet mod nogen eller en selv, men bare mod "it" (skæbnen, Gud, sygdommen, uretfærd, vejret, forsynet, andet)... Virker uanset hvad er målet, og man kan godt blive forbløffende frisk og tilfreds et stykke tid bagefter. Selv-erfaret sådan ca. en million gange og altid med god effekt. Hvad siger du til det, Jeanette?
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Du Skal Være Tro
Av Hansen i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 16-07-10, 17:09 -
Dårligt stofskifte eller ej - Euthyrox eller ej?
Av hannemiriam i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 12Siste melding: 08-04-10, 16:05 -
Når skal vi ta pillene?
Av Vigdis i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 02-02-10, 09:09 -
Armour eller levaxin, eller begge deler?
Av trude.lutt i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 12-11-07, 19:37 -
Skal vi engasjere oss...?
Av pling i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 35Siste melding: 05-04-07, 21:04

Svar med sitat
Bokmerker