Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
11-01-11, 15:04 #1
Prøver tyder på overdosering
Var litt glemsk og tok blodprøver sist samme dag som jeg tok Levaxin dosen min. Allikevel litt spent og usikker på hvordan dette påvirket resultatet.. Symptomer var kommer så smått tilbake etter en stund i knall form. Ja, dere kjenner jo symptomene selv.. sover, snorker, mister hår, tørr hud, fryser etc. Så etter å ha tatt prøven økte jeg doseringen selv fra 125 til 150 mµ Levaxin og går nå på det. Venter på innkalling til Drammen spesialist, men står nederst på prioriteringslisten...
Så brevet fra legen i dag ;
Ref
"Anti tpo 737, Fritt T3 5,3 FT4 24,3 og TSH 0,15
Etter øking til 125 mµ får vi prøver som tyder på overdosering. Anbefaler å gå ned til 100 mµ igjen. Anti-TPO har falt en god del, blir spennende å se behovet for Levaxin fremover."
Her trenger jeg kyndig hjelp. Hva betyr nå dette?? Nå er jeg bedre igjen. Jeg har ingen symptomer på overdosering slik som hjertebank. Blodtrykk er normalt igjen etter at dette faktisk har ligget veldig høyt.
Jeg tar i tillegg ren d-vitamin.
Lignende tråder
-
Overdosering?
Av Trinelise i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 01-02-15, 22:44 -
Vi ønsker nå å bli gravide igjen. Prøver og prøver...
Av Nanna i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 15Siste melding: 18-08-09, 20:32 -
Prøver, prøver og atter prøver....
Av Tiffen i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 14-12-07, 23:10 -
overdosering
Av gitteh i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 28-06-07, 21:31 -
overdosering?
Av gitteh i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 2Siste melding: 20-03-07, 17:39

Svar med sitat
Bokmerker