Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
09-01-11, 17:51 #8
Sv: Hvordan klarer dere dere i arbeidslivet?
Du Inemor... "finn fem feil" ovenfor...
Og jeg skriver ikke dette for å være frekk; ser du etter ser du hva du og familien din egentlig trenger; ikke sant?
hehe...
ja, men hva er viktigst da? Ingenting annet enn helsa di!!! Er ikke den i orden har ikke ungene dine det bra, ikke mannen din, og du klarer ikke å jobbe heller. Og ikke minst;du klarer ikke å være rasjonell og ta vare på deg selv. Føler jeg er veldig slem, men jeg mener dette bare godt. Tro meg!
Hetetokter er også vanlig ved binyreproblemer...
Lykke til!
Lignende tråder
-
Hvordan blir dere behandlet på jobben?
Av Puselille i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 15-02-10, 09:08 -
Hvordan kommer dere gjennom dårlige perioder?
Av cathrin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 14-05-08, 00:25 -
Hvordan går jula for dere....?
Av Line i forumet SolskinnshistorierSvar: 1Siste melding: 28-12-06, 22:09 -
armour... hvordan bestiller dere?
Av Lissa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 29-10-06, 15:10 -
Hvor mye aktivitet har dere i hverdagen, prøver dere å få trent?
Av madonna i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 6Siste melding: 01-08-06, 22:13

Forresten.. hva er det med mine symptomer som tilsier at binyrene sliter...? Det lille jeg har skjønt så langt er at lavt stoffskifte fører til plager med binyrer? Jeg har "fint stoffskifte" (venter enda på resultatene fra lege, men han skreiv til meg at de var "fine") - men symptomene heller vel mest mot høyt vil jeg tro? (hetetokter, hjertebank, ledd- og muskelsmerter)?
Andrè Bjerke.
Svar med sitat
Bokmerker