Viser søkeresultater 1 til 10 av 403
Threaded View
-
02-01-11, 08:46 #9
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Jeg forsøkte jo levaxin i sommer. Og opplevde noe av det samme. Jeg fikk muskler som var strammme, ømme, anspente. Siden jeg sluttet med levaxin og begynt epå thyroid har jeg følt meg mye mykere i kroppen. Jeg fikk en aha-opplevelse. Jeg tror kanskje at det jeg har opplevd tidligere som en angst som satt i kroppen, i virkeligheten var en av levaxinens virkninger på meg. Fra jeg sluttet med levaxin gikk det noen uker før denne stivheten og ubehaget var helt ute av kroppen. Denne medisinen har jeg gått fra 1994 til våren 2009
Dette skrev jeg da jeg forsøkte levaxin i sommerPå levaxin var det altså slik: jeg var stiv, jeg trente, stivheten ga seg litt, stivheten kom tilbake, jeg trente osv. Og ingen forsto at det var levaxinen. Jeg følte meg som en giktisk stiv gammel kvinne, og var 35 år gammel.....Jeg er stiv i kroppen, stiv i hofter, nakke, kjeve, ryggen, selv armene, ja over alt føler jeg meg stiv. Er det fordi jeg trener for lite? Jeg mistenker levaxin. Men vet det ikke. Jeg var sånn før. Og det er ubehagelig, kroppen føles gammel, eldre enn den er! Lenge har kroppen ikke vært stiv! Jeg var slik før, jeg har bare glemt det! Før løsnet stivheten ved trening, og var raskt tilbake igjen. Er usikker på om jeg skal fortsette med 50 micgr levaxin eller gå ned på 25 og gi levaxin en sjanse til. Men jeg vet ikke om jeg orker å ha det slik
Jeg vil jo si at dette er en alvorlig og hemmende bivirkning. En bivirkning som bare burde godtas om det var eneste mulige medisin.
Jeg anbefaler alle som opplever dette å skrive inn dette som bivirkning av medisiner. Det jeg savnet da jeg fylte ut dette skjemaet, var om du nå tok andre medisiner, og om de fungerte annerledes...
Godt å høre at du er på rett vei
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat

Bokmerker