Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Tråd: Hypothyreose? Noe annet?
Threaded View
-
30-12-10, 12:45 #7
Sv: Hypothyreose? Noe annet?
Med en ft4 på 12, syns jeg det er klart som blekk at du må få tatt stoffskifteprøver igjen! Da min stoffskiftesykdom ble oppdaget hadde jeg også ft4 på 12 og følte meg veldig sliten og dårlig.
At tsh er innenfor normalen betyr ikke at alt er normalt for det; noe kan jo være galt med "måleren" av antall stoffskiftehormoner i blodbanen også. Tsh viser jo ikke kroppscellenes vel eller illebefinnende ift. om de får nok stoffskiftehormoner eller ikke.
Klart det finnes andre sykdommer som kan gjøre deg sliten, men akkurat nå føler jeg ikke behov for å ramse opp for deg.. Fordi jeg syns du har så mange symptomer på lavt stoffskifte; sjekk stoffskiftet først og bruk energien på det i steden for å "gå i bakken" av alt det skumle du kan ha som ligner.
Lignende tråder
-
Påvirkning av binyrene, kortisol evt. annet, stress
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 24-03-08, 22:34 -
Lavt blodsukker og annet spørsmål fra Lilja :)
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 14Siste melding: 25-03-07, 21:19 -
Et helt annet liv.
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 28-09-06, 16:24

Andrè Bjerke.

Bokmerker