Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
18-05-09, 11:18 #1
Jeg har haft struma siden jeg var omkring 18 år
Hej alle i søde mennesker.
Håber nogen kan hjælpe mig med et godt råd herinde. Jeg har fulgt med herinde, og kan jo se at mange af jer er meget erfarne på det her område på godt og ondt!
Jeg har haft struma siden jeg var omkring 18 år, dog uden der blev gjort noget ved det. Nu er jeg 40 og fik i November 2008 konstateret Hashimotos, og startede derefter på Eltroxin. Jeg synes ikke, at der er den store effekt af medicinen, og jeg har massive problemer med hukommelsen, koncentrationen og nok også med min tålmodighed. Det kommer jo til at påvirke rigtig mange ting også rent socialt, da jeg ofte føler mig "dum" fordi jeg husker så dårligt. nogle gange er det bare nemmere at undgå kontakten, fremfor at skulle føle sig pinligt til mode...! Jeg har talt både med egen læge, samt med en endokrinolog omkring kombinationsbehandling eller behandling med "grisepulver", men kommer ingen vegne med dette. Jeg ville rigtig gerne tage til Tyskland på en privatklinik, og ville være villig til at betale det, som det ville koste, bare for at prøve en anden end den behandling, som jeg får nu! Jeg tænker også på, om det er muligt at bestille Armour el.lign. på nettet, men kan det lade sig gøre til Danmark?
Ønsker jer alle en dejlig dag, Kærlige hilser Christina ..
Lignende tråder
-
Jeg har igennem mange år haft et TSH-tal på 4-5. Lægerne har ikke villet behandle mig
Av gitteh i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 248Siste melding: 07-09-10, 18:32 -
Struma
Av Cathrine H.A i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 01-05-10, 20:36 -
Struma / knutestruma
Av Bianca23 i forumet OperasjonssalenSvar: 3Siste melding: 18-02-10, 22:06 -
Hyper siden -92 hypo siden -98
Av heisann i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 97Siste melding: 21-11-09, 11:45

Svar med sitat
Bokmerker