Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
28-11-09, 08:31 #21
Sv: Lege Thierry Hertoghe i Belgia!
Spennende å høre, Lulu!
Ja, jeg tenker at å få binyrene på rett kjøl,det tar tid. Hvis du ser bakerst i STTM-boka er det noen eksempler på kortisolprøveresultat fra lab. Forfatteren av boka hadde for eksempel 400 som døgnresultat fra Genova-labs, jeg hadde 182 fra samme lab. Hun sa hun brukte et halvt år på å bli frisk. Jeg tror jeg trenger mye mer enn det. Selv om jeg nå merker stor bedring, tror jeg at jeg fikk en real knock-out av å følge STTM-bokas råd om å senke Armourdosen.
I går skulle jeg treffe en god venninne, men måtte melde avbud, jeg var helt skjelven i kroppen av tretthet. Jeg trener på mine høflige nei! Å ha som første bud å kjenne etter hva kroppen orker, og vennlig si nei til det som er for mye, er ikke lett. Jeg er av den typen som springer i oppover trapper og hopper over to, tre trinn på vei oppover. Men ikke akkurat nå! Så det er en overgang.
Gleder meg til å høre mer, Lulu!
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Normale prøver - men mange symptomer
Av Tily i forumet Lavt stoffskifteSvar: 101Siste melding: 20-02-16, 08:17 -
Symptomer på lavt stoffskifte?
Av Mann28 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 50Siste melding: 15-06-10, 22:11 -
Ny på forumet: Mange tanker om et lavt stoffskifte som nylig har blitt verre.
Av Innana i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 23-03-10, 21:27 -
Mange symptomer over lengre tid, kan noen hjelpe?
Av Kenneth&Lisa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 15-06-09, 06:08

Svar med sitat

Bokmerker