Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
27-12-10, 01:22 #1
Tilbake på forumet dessverre:( Nå er det synsforstyrrelser jeg må spørre om igjen
Hei, vet ikke om folk husket min historie, her men gikk på lav stoffskifte medisin, fikk kyssesyke samtidig, så ble så dårlig at jeg kuttet ut stoffskiftemedisinen. Ble litt bedre etter jeg kutta ut medisinen (eller kanskje det var pga kyssesyka gikk over?). Jeg har idag diagnosen ME, men det er noe jeg ikke får til å stemme med det:
Jeg har nå hatt i 5 år i strekk konstant synsforstyrrelser, tåkesyn, følelse av å ville svime av, tørr hud, og rødsprengt på øynene hele tiden.
Er det folk her som har konstant synsforstyrrelser (sorte prikker, blanke streker, tåkete syn) og røde øyne (sprengte blodkar) som ble kvitt dette med stoffskifte medisin?
Jeg vurderer å prøve å starte opp med medisin igjen, da jeg tror kyssesyken gjorde at jeg ble så vanvittig dårlig når jeg gikk på stoffskifte medisin...
Lignende tråder
-
Kombinasjonsbehandling, migrene og synsforstyrrelser
Av biff i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 10Siste melding: 21-04-16, 21:27 -
Oi oi oi oi !!!!!!! FORUMET ER TILBAKE!!!!
Av Thomas W H i forumet Om forumet genereltSvar: 4Siste melding: 25-01-09, 21:45 -
Litt livsfilosofi (dessverre på engelsk)
Av brits i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 27-06-06, 16:14 -
tilbake igjen
Av tone i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 14-10-05, 23:17 -
Hva skal jeg spørre legen om????
Av kaiza i forumet Hos legenSvar: 45Siste melding: 07-07-05, 21:59

Svar med sitat
Bokmerker