Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
25-09-08, 18:13 #26
Re: Fikk utskrift av prøvesvarene, men...
Kloke ord det derre gunnda.
Og Maggien, legen din er av den sjeldne gode sorten, TSH er ikke noe å bry seg om.
Du skal ikke bry deg om TSH. Kjertelen din er defekt, og det eneste stedet TSH virker er på den.
Det er bare fint at TSH er så lav. Noen ganger kan det skje at annet vev i kroppen blir TSH-følsomt og steller til problemer hvis TSH er "normal" eller høy.
Det eneste som er viktig, er at DU føler deg bra - og det gjør du ikke ?
Da hjelper det ikke at blodverdiene er slik de kloke "herrer" vil ha dem. Da bommer de, for det er jo du som er faciten i behandlingsopplegget du er påført.
Levaxin er et kunstig produsert medikament som prøver å etterlikne ETT av kjertelens produkter - T4. I mikroskop ser det bra ut, og instrumentene på labben tar det for god fisk.
Men gjør kroppen din det ?
Og har behandlermiljøet svar på hvorfor behandlingen ikke virker tilstrekkelig ?
De svarer at da må det være noe annet ! Det låter jævlig kjent den frasen der !!!
Jeg satte meg i stolen, bretta opp armen og sa, nå får du finne ut hva det "andre", som gjør meg syk er !
Men det fant dem ikke ut, og da kom hypokonderstemplet..... (låter det kjent?)
Det som hjalp meg mest var at jeg byttet til Armour.
Senere, er D-vitamin i mye større doser enn anbefalt det som har løftet behandlingen enda mer.
Så kansje du skulle prøve det før du gikk på Armour ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Svar med sitat
Bokmerker