Når jeg begynte med levaxin tok jeg dem på morgenen for det sto på pakningen. Etterhvert begynte jeg å ta dem på kvelden (siste 3 år) siden jeg ble gjort bevisst på å ikke ta dem 2 timer innen enkelte vitaminer/mineraler. Merket ikke noe forskjell ved morgen eller kveld. Den senere tid har jeg tatt litt mer tak i livet mitt og forsøker å få kontroll over mitt stoffskifteproblem. Etter råd fra dette forumet har jeg nå begynt å ha vekkeklokken på og tar dem (100mg) i 5-tiden på natten, dvs noen timer før jeg skal stå opp. Jeg har alltid erklært meg B-menneske og mitt slit på morgenen har vært lett å forklare ut fra dette. Men nå, kryss i taket, er jeg mye mer utvilt og står opp enklere og ofte frivillig... Verd og forsøke, og det blir fort en vane å våkne å putte tablett i munnen og sovne igjen.. legger dem klare på nattbordet.

Nå har jeg nettopp fått tips om Liohyronin, og vil forsøke fordele disse utover dagen. Blir spennende å erfare, og jeg velger å se litt lys i tunnellen... små skritt