Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Threaded View
-
02-10-08, 16:52 #36
Re: Liothyronin-historier
Når jeg begynte med levaxin tok jeg dem på morgenen for det sto på pakningen. Etterhvert begynte jeg å ta dem på kvelden (siste 3 år) siden jeg ble gjort bevisst på å ikke ta dem 2 timer innen enkelte vitaminer/mineraler. Merket ikke noe forskjell ved morgen eller kveld. Den senere tid har jeg tatt litt mer tak i livet mitt og forsøker å få kontroll over mitt stoffskifteproblem. Etter råd fra dette forumet har jeg nå begynt å ha vekkeklokken på og tar dem (100mg) i 5-tiden på natten, dvs noen timer før jeg skal stå opp. Jeg har alltid erklært meg B-menneske og mitt slit på morgenen har vært lett å forklare ut fra dette. Men nå, kryss i taket, er jeg mye mer utvilt og står opp enklere og ofte frivillig... Verd og forsøke, og det blir fort en vane å våkne å putte tablett i munnen og sovne igjen.. legger dem klare på nattbordet.
Nå har jeg nettopp fått tips om Liohyronin, og vil forsøke fordele disse utover dagen. Blir spennende å erfare, og jeg velger å se litt lys i tunnellen... små skritt
Lignende tråder
-
Fjerna skjoldbrukskjertelen pga knutestruma
Av emraudstein i forumet Lavt stoffskifte etter operasjonenSvar: 12Siste melding: 28-12-15, 19:55 -
Betennelse i skjoldbrukskjertelen?
Av Student24 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 31Siste melding: 04-10-12, 22:58 -
Skjoldbrukskjertelen lage tyroksin
Av Bille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 01-11-07, 20:02 -
Jeg i utredningsfase for lavt stoffskifte
Av Ekeberg i forumet Lavt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 14-02-07, 22:52 -
Betennelse i skjoldbrukskjertelen
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 25-09-06, 12:27

Svar med sitat

Bokmerker