Viser søkeresultater 1 til 10 av 79

Threaded View

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Standard Sv: Helt ny i gamet...!

Hej og velkommen til

Erfaringer fra mange på forummet lyder på, at man bør ligge højt i en masse målinger, ikke mindst i B12 og D-vitamin. Så jeg tror, du kan have fordel af ekstra B12. Måske også af mere D-vitamin. Hvor meget tager du af det - og er det D3, du bruger?

Jeg har brugt akupunktur til mange forskellige ting, men ikke til stofskiftet. Hvis jeg skulle i gang med det, skulle det være hos en vældig god akupunktør, for det er meget effektfuldt, så hvis det skulle gå galt, så ... Så prøv evt. vedkommende til nogle 'småting' først, inden du kaster dig ud i noget.

Redigert: ...jeg genkender mig selv i din beskrivelse af din hverdag. Jeg var selv ret langt nede, da jeg endelig fik behandling, og det var rigtig godt, at der omsider skete noget. Jeg var faktisk rigtig glad for min medicin. I dag kan jeg se, det kunne have været meget bedre endda, men i løbet af min lange periode med for lavt stofskifte havde jeg sænket mine forventninger til, hvad der kunne lade sig gøre og hvor godt, jeg nogensinde ville kunne få det. Og det gør altså, at man ikke er så god til at stille krav eller komme frem i skoen, så at sige. Så hold dig til her på forummet - her er mange gode tips og megen opmuntring at finde også til at finde ud af, hvad der kan lade sig gøre, når man føler sig helt flad!

Jeg har skiftet medicin nogle gange. Det blev sådan, fordi min medicin blev lavet om, og det kunne jeg ikke tåle. Det betaler sig at være opmærksom på, at der er forskel på medicin. En hel del læger siger, der ikke er, men jeg påstår så, det kun er fordi, de ikke har prøvet det her selv. Man kan reagere negativt på medicinens indhold af hjælpestoffer eller på forskellen mellem syntetisk og organisk stofskiftehormon. Ingen af delene havde jeg store problemer med på den gamle Eltroxin, men det fik jeg så. Dette blot for at sige, at man selv skal forsøge at få hånd i hanke med hvad man tåler og ikke tåler. Og så er det forskelligt, hvor lang tid der går, før man mærker virkningen af medicinen. Men også her er forummet guld

Nielsigne
    Sist endret av Nielsigne; 18-12-10 kl 22:34 Begrunnelse: tilføjelse vedr. forum og medicin

Lignende tråder

1. Hei er helt ny her jeg.....
    Av Brit i forumet Blodprøver
    Svar: 2
    Siste melding: 10-03-10, 15:04
  2. Helt ny her :-)
    Av Carro i forumet Presentasjoner
    Svar: 1
    Siste melding: 17-03-09, 15:10
  3. TSH helt på bærtur :)
    Av Hildemor i forumet TSH
    Svar: 12
    Siste melding: 28-02-08, 19:25
  4. Helt ny...
    Av Elisabeth i forumet Presentasjoner
    Svar: 1
    Siste melding: 26-01-08, 18:05
  5. Må bare spørre(ny i gamet)men hva er amor????
    Av linnmathea i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 7
    Siste melding: 28-05-06, 21:07

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn