Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Tråd: D-vitamin i kosttilskudd
Threaded View
-
18-12-10, 09:41 #1
D-vitamin i kosttilskudd
Heisann,
det er en god stund siden jeg har lagt inn tråder her. Hadde en periode i fjor der jeg var ganske fin, men siden jul i fjor har det nok egentlig bare gått nedover. Har hatt et utrolig travelt år, med både positivt og negativt stress, og symptomer har nok blitt tillagt stresset. Men så er det jo slik at ved lavt stoffskifte tåler jeg utrolig lite stress- har en elendig stressmestring, og for noen uker siden ble jeg for første gang i mitt liv sykemeldt pga stoffskiftet (eller stress?)
Nå har jeg fått økt medisinene mine, og venter på et bedre liv fra sofaen.
Jeg har et kosttilskudd liggende som heter "Natures Plus Ultra 1". I denne boksen ser det ut til å være en del ting jeg har behov for;-)
Så til grunnen for at jeg spør her:
2,5ug D-vitamin to ganger daglig. Vil det være noen effekt i dette? Jeg har ikke fått tatt D-vitaminstatus, og det er en måned til neste legetime, så jeg vil jo be om å få tatt prøver av det da. Jeg orker ikke vente med vitaminene til neste måned, til det er jeg alt for elendig i kroppen.
Jeg har lav B12 og lav folat, så jeg regner med at de 400ug folsyre og 19ug B12 som jeg vil få i meg med dette kosttilskuddet også vil ha noe og si?
Noen som har erfaring med Natures Plus? Er dette en "humbugboks" med liksom-vitaminer, eller er det gode greier?
Takker for svar :-)
Lignende tråder
-
10.000 IU D3-vitamin, betændelse i tandroden, cortisol, thyroid og C-vitamin
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 4Siste melding: 21-05-10, 18:35 -
Produktguiden til kosttilskudd med vitamin D
Av Mod i forumet D-vitaminSvar: 7Siste melding: 13-03-10, 20:06 -
Kosttilskudd
Av Lissa i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 35Siste melding: 23-06-08, 18:19 -
Kosttilskudd
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 30Siste melding: 24-04-08, 21:49

Svar med sitat
Bokmerker