Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Threaded View
-
15-12-10, 15:37 #27
Sv: Mann på let etter hjelp!
Takker så mye for support og støtte!! Trenger det virkelig nå..
Jeg har nå via telefon snakket med min lege, og alle svar fra siste utredning er ferdig. Og de finner selvfølgelig ingen positive prøver. De konkluderer nå med utbrenthet/tretthetssyndrom eller ME som det også kalles.
Jeg snakket videre med han om ønsket om å prøve levaxin siden jeg mente at over 90% av symptomene er helt lik hypothyreose kombinert med binyrebarksvikt. Jeg mente at det ikke kunne skade om det foregikk i ordnede former og forsiktig. Jeg er jo 100% sykemeldt og ligger for det meste uansett.
Han hadde ikke personlig tro på dette, men til min overaskelse, så var han villig til å prøve. Jeg antydet også dette med T3 som tillegsbehandling, men da ville han ikke det uten å analysere blodverdier etter 2 og 6 uker på levaxin. Så kunne vi om jeg ikke ble dårligere snakkes om 7 uker når alle prøvesvar forelå.
Jeg er sevsagt spent på dette nå, selv om jeg ikke har all verdens forhåpninger til at dette vil virke. Men jeg er glad for at jeg får prøve om det kan hjelpe.
Nå er jeg jo også litt engstelig for at levaxin ikke er tilstrekkelig siden jeg også har klare symptomer på binyrebarksvik i tillegg. Som jeg har lest her inne vil T3 i kombinasjon med levaxin da være den riktige behandlingen.
Når det gjelder min far og min bror, så har vel også de en formening om at dette er tretthetssyndrom (allmennpraktikere). Så jeg har ventet i lengsten (også pga. av utmattelsen) med å forstyrre den utredningen som foregår.
Når det gjelder de testene som dere anbefaler, så har jeg nå bestemt meg for å ta disse nå siden min utredning er så og si ferdig. Som Anisa sier, så er det greit å ha en oversikt over hvordan totalen fungerer sammen, og man får et svar på om alt er som det skal.
Nå ble jeg sliten igjen, så jeg tar en liten pause...
Lignende tråder
-
Jeg er ved at være desperat.
Av Ditte i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 08-08-10, 10:49 -
hei,mann med lavt stoffskifte
Av tommy i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 26-04-10, 14:08 -
Hashimoto's. Desperat rop om hjelp
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 26Siste melding: 14-03-10, 12:28 -
hei,mann med lavt stoffskifte
Av tommy i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 3Siste melding: 06-03-10, 23:19 -
Mann på 22 år med høyt stoffskifte.
Av aesthetics i forumet Høyt stoffskifte hos mennSvar: 16Siste melding: 23-02-10, 18:35

Svar med sitat

Bokmerker