Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Threaded View
-
09-12-10, 14:57 #13
Sv: Desperat mann på let etter hjelp!
Bare for å oppklare: levaxin og liothyronin er legemiddelindustriens svar på det som finnes i en skjoldbruskkjertel og som må erstattes når den svikter. Erfa, eller andre naturlige thyroider inneholder i tillegg også de stoffene som en frisk kjertel produserer som legemiddelindustrien (ennå) ikke tilbyr. Vet ikke om det kom klart fram.
For all del, mange blir funksjonsfriske over lang tid/livet ut på de to medisinene du nevner. Andre blir det ikke og vender seg da til Erfa (og andre tilsvarende medisiner). En del har forbedring på disse kontra de syntetiske.
Tørket svinekjertel var forresten den første medisinen som reddet stoffskiftesyke fra en langsom "svinnsott", og har i disse tider vært over 100 år i bruk.
Tilbake til prøvene dine. Jeg synes både ferritin og b12 så ok ut.
Jeg kan ikke si noe mer, men når man har vært syk så lenge som det ser ut tiil at du har vært så begynn å be om utskrifter av både nye og gamle prøver. NÅR du finner en lege som er interessert i å se HELE deg så vil det være verdifullt og spare tid at han kan bla gjennom tidligere prøver og se utviklingen. Det vil også gi deg mulighet til å dobbeltsjekke prøvene dine.
Om du har fått til en og samme lege så er dette veldig enkelt.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Jeg er ved at være desperat.
Av Ditte i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 08-08-10, 10:49 -
hei,mann med lavt stoffskifte
Av tommy i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 26-04-10, 14:08 -
Hashimoto's. Desperat rop om hjelp
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 26Siste melding: 14-03-10, 12:28 -
hei,mann med lavt stoffskifte
Av tommy i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 3Siste melding: 06-03-10, 23:19 -
Mann på 22 år med høyt stoffskifte.
Av aesthetics i forumet Høyt stoffskifte hos mennSvar: 16Siste melding: 23-02-10, 18:35

Svar med sitat

Bokmerker