Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
08-12-10, 05:36 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Morn, og takk

jeg skal vurdere den boka du anbefaler, smgj, enten den eller noen av de andre på temaet på Amazon. Når jeg leser om diett ved candida spriker det fra det ganske radikale (ikke nøtter, ikke melk, ingen cherrytomater) til mer "pragmatiske" dietter det "mye" er lov. Utvilsomt er det best å velge en streng diett, men det er jo ofte vanskelig rent praktisk. Og det kan blir litt vel lite kos av det.
Misforstod nok legen da jeg trodde han snakket om flere ulike hormonspiraler med ulik hormonsammensetning (var nok minipiller han mente). Sånn som jeg tenker, så er minipiller førstevalg for meg, da det er lettere å avbryte dersom jeg får binvirkninger. Billigere også, tror jeg..? (men nok dyrere i det lange løp...).
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker