Viser søkeresultater 1 til 10 av 403
Threaded View
-
07-12-10, 17:41 #11
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Takk for svar og oppmuntringer, dere:-)
Begynte å jobbe denne uken. Utrolig deilig!!! Har bare jobbet i dag og i går men det har gått veldig bra. Tror jeg får litt energi av det også.. fremfor å gå hjemme. Blir litt gæærn av det i lengden. Men jeg jobber kun 50%, så får fremtiden vise om det blir mer snart eller ikke.
Føler meg ganske bra form nå. Er redd det skyldes at jeg la til Levaxin for fire uker siden, og at jeg kjenner en loop av det nå. Sånn var det før, at jeg fikk masse energi et par dager pga doseøkning av L for noen uker tilbake, men så dabbet det bare fullstendig av igjen. Time will show. Men det er godt å ha det bra.
Urtene jeg skrev om for litt siden ble jeg i god form av, men det endte med at jeg ble for gira og måtte slutte, pluss bruke to dager på å hente meg inn igjen. Så ingen god ide. Wilsons bok Adrenal Fatige er "farlig" i så måte. Dr. Lam er den eneste som sier at enkelte med binyretretthet kan bli overstimulert av ashwaganda, sibirsk ginseng, B12 o.l., og at man gjør vondt verre. Det gjelder sikkert ikke alle, men det gjelder meg
Kun de som har en mild grad av binyresvikt vil ha nytte av slike tilskudd- det er iallefall det han skriver.
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat

Bokmerker