Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Threaded View
-
01-12-10, 21:01 #23
Sv: Fluor i plastfyldninger og andet dentalt materiale....
Tannlegen nektet å trekke tannen siden den er frisk. Det er vel i mot deres "etikk", eller: om de trekker den så har de jo en tann mindre å tjene penger på i fremtiden, hehehe. Han vil vente med å bytte ut amalgamen til jeg er ferdig med amming om 6 mndr. Får håpe helsa holdes i sjakk i mellomtiden ellers må vel lillegutt ty til flaska selv om det ikke er det jeg ønsker for han! Jeg spurte tannlegen om de fortsatt bruker bpa, aliminium og fluor i plasten og han sa ja. alternativet er gull (som heller ikke skal være så sunt i alle tilfeller) og porselen, men da havner man i prisklassen 6000 pr tann! så nå er frågan: Skal tro om det fins andre alternativ hos holistiske tannleger?
Lignende tråder
-
Klimaet i et helt andet lys?
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 21-12-09, 11:53 -
Te og fluor
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 12Siste melding: 04-10-09, 15:35 -
Fluor i mad
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 0Siste melding: 04-07-09, 22:52 -
Fluor, skjoldkjertel og lavt stoffskifte
Av i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 5Siste melding: 04-07-09, 22:36 -
Fluor
Av Ada i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 29Siste melding: 21-03-09, 01:15

Svar med sitat

Bokmerker