Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Tråd: En "lat" datter
Threaded View
-
21-11-10, 13:44 #4
Sv: Hjelp!!
Hadde hun hatt ADD, hadde hun vært aktiv. Sønnen til min tante, har ADD. Og før han fikk medisiner, var han mer under taket, enn på gulvet. Så det er nok ikke det hun har.
Det finnes det jo hjelp hun som hun kan få. Leksehjelp, egen rom til prøver, osv. Jobb, finnes det hjelp og tiltak også der.
Det kan hende at hun er på begynner stadiet til lavt stoffskifte. Og at hun fungerer bedre om natta/kvelden, stemmer godt med meg! Det er da jeg er mest våken. Men det er jo som sagt viktig å ta alle nødvendige tester for å kartlegge den egentlige årsaken.
Jeg skjønner deg godt! For ingen skjønte hvorfor jeg var slik som jeg var. Så det er bra at du tar din datter på alvor, og prøver å hjelpe henne!
Sist endret av helgemann; 21-11-10 kl 13:58 Begrunnelse: Roter fælt i dag....
Lignende tråder
-
Verdiene til min datter på 11 år
Av Kevlin i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 7Siste melding: 02-05-12, 15:23 -
datter med symptomer på stoffskifteproblemer
Av Marie i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 20Siste melding: 03-06-10, 17:41 -
Verdiene til min datter på 11 år
Av Kevlin i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 31-12-09, 11:49 -
Min datter holder på å utvikle hypothyreose
Av gismo i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 46Siste melding: 08-01-08, 14:35 -
Datter med nedadgående stoffskifte
Av brits i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 12Siste melding: 03-08-06, 23:16

Svar med sitat
Bokmerker